Aquesta setmana se celebra a Barcelona el Mobile World Congress, una fira que s'ha convertit amb l'esdeveniment més important sobre tecnologia mòbil de l'any, a nivell mundial i ha fet de Barcelona la capital mundial del mòbil.
No ens hauria d'extranyar que un esdeveniment sobre mòbils tingui aquestes característiques. Aquí ja hem apuntat algun cop la importància que tenen els dipositius mòbils i la relevància que està agafant aquest sector.
Des d'aquí, però, volem remarcar la importància per als negocis, les marques i també per a les PIMEs de tenir una estratègia digital que també englobi mòbils, smartphones, tablets i phablets. Segons un estudi de Google, aquest any 2013 accedirem més a Internet des d'un dispositiu mòbil que no pas des d'un ordinador, i l'any 2015 hi haurà un dispositiu per persona al món. Per això cada cop és més imprescindible incorporar aquesta tecnologia a la nostra estratègia digital.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada