dijous, 21 de febrer del 2013

Disseny web: menys és més

En un article anterior ja us vam parlar de la importància d'un bon disseny web. Avui aprofundirem una mica més en aquest tema per ajudar-vos a dissenyar (o encarregar) un disseny que funcioni per a la vostra web.

Com tot en aquesta vida, menys és més. Què volem dir, amb això? Una web ha de ser usable i senzilla, i per tant el disseny no pot ser intrusiu i no ha de complicar la navegació dels usuaris a la nostra pàgina. Hem de triar colors que facilitin la lectura, que no siguin estridents i que, a més, entrin pels ulls. La clau és la simplicitat.


És important que disseny, textos i imatges vagin de la mà. El disseny és també la imatge de la teva marca de manera visual, així que és important que t'asseguris que està en sintonia amb els colors corporatius i els valors de l'empresa. Les imatges (a més d'estar sotmeses a copyright) també han de seguir l'estil i la línia del negoci. El disseny ha de transmetre els valors de l'empresa de manera senzilla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada