dimecres, 23 de gener del 2013

Tinc un web... i ara, què?

Enhorabona, ja tens pàgina web! Com et pots imaginar, això només acaba de començar, i et demanaràs: i ara què en faig, del web? Bones notícies: ara ve el millor de tot: és el moment de treure-li profit. Un web és un lloc ideal per poder mostrar el teu projecte i donar-li la difusió i la visibilitat que necessita. Tot i això, amb només publicar-la i sense dedicar-li temps i esforç, difícilment s'aconsegueixen el resultats esperats.

  • Defineix els teus objectius
  • Petits canvis que t'ajudaran
  • Pren decisions basades en informació real


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada